Μ
ε στόχο να μπει σε καινούργια πλαίσια
η καταναλωτική εμπειρία, η ιταλική
αλυσίδα σουπερμάρκετ Coop Italia
άνοιξε ένα κατάστημα με στοιχεία από
το μέλλον, στην πανεπιστημιούπολη του
Μιλάνο, στην περιοχή Bicocca. Το μοναδικό στο είδος
του κατάστημα ουσιαστικά ενώνει τους καταναλωτές με
την ψηφιακή τεχνολογία και με αυτόν τον τρόπο καθορί-
ζει εκ νέου την ατμόσφαιρα των τοπικών αγορών.
Η εταιρεία θεώρησε ότι ο συνδυασμός των ψηφιακών
λύσεων που παρέχει χρήσιμες πληροφορίες για τα προ-
ϊόντα θα βελτιώσει την περιήγηση του καταναλωτή στο
κατάστημα.
Βασικός μέτοχος στην υλοποίηση του εγχειρήματος
76
Της Αριάδνης
Φωτοπούλου
Φανταστείτε στο μέλλον όλα τα προϊόντα σας να μπορούν να τα δουν οι πελάτες
σας μέσα από ψηφιακούς διαδραστικούς πίνακες. Εάν θέλει ο πελάτης, θα μπορεί
να διαβάσει για τα συστατικά, την προέλευση, τα χρήσιμα διατροφικά στοιχεία και
φυσικά την τιμή του κάθε προϊόντος. Μπορεί να ακούγεται πολύ μακρινό, ωστόσο
ήδη στη γειτονική Ιταλία, η αλυσίδα σουπερμάρκετ Coop Italia, σε συνεργασία με
την εταιρεία Accenture, άνοιξε το πρώτο σουπερμάρκετ του μέλλοντος!
ΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗ