Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 2 - page 73

73
ΡΟΦΗΜΑΤΑ
Αφιέρωμα
Η δική σας άποψη
Χαράλαμπος
Κολιγιάννης
Στο μαγαζί του κ. Χαράλαμπου
Κολιγιάννη οι καταναλωτές μπο-
ρούν να βρουν καφέ Λουμίδη,
Nescafé και Jacobs, κακάο της
ΙΟΝ, σοκολάτα ρόφημα Cadbury
και Nesquik και τσάι Lipton. «Πιο
πολύ πουλάει ο καφές Λουμίδης
και μετά ο Nescafé και το κακάο
ΙΟΝ. Δεν υπάρχει ιδιαίτερη εποχι-
κότητα. Μόνο στο τσάι που πουλάει
πιο πολύ τους χειμερινούς μήνες
και ίσως ο ελληνικός καφές να πουλάει λίγο περισσότερο το χειμώνα
απ’ ό,τι το καλοκαίρι». Πιστεύει ότι θα μπορούσε να έχει και μεγαλύτερα
περιθώρια κέρδους, αν οι εταιρείες και οι προμηθευτές έκαναν καλύτε-
ρες τιμές στα μαγαζιά της μικρής λιανικής. «Υπάρχει τεράστια απόκλιση
στο ποσό που τα αγοράζω και κατά συνέπεια υπάρχει απόκλιση και στις
τιμές που θα τα πουλήσω. Συνήθως κυμαίνεται στο 20% με 25%. Προ-
σπαθώ να παίρνω προσφορές» τονίζει ο κ. Κολιγιάννης, ενώ για την
ποικιλία των προϊόντων μάς είπε: «Φέρνω τα κλασικά προϊόντα. Δεν
φέρνω πολύ εξεζητημένα πράγματα και γεύσεις γιατί δεν τραβάνε στο
πελατολόγιό μου. Έφερα κάποια στιγμή και δεν πήγαν καλά, οπότε δεν
τα ξαναφέρνω».
Ελένη Χανθοπούλου
Η κα Ελένη Χανθοπούλου είπε στο περιοδικό μας: «Τα προϊόντα
που φέρνουμε συχνότερα είναι καφέδες Λουμίδη, Bravo, Nescafé
και Jacobs, τσάι Lipton και κακάο Γιώτης και ΙΟΝ. Αυτά τα προϊόντα
πουλάνε όλα και κατά προσέγγιση φεύγουν πιο εύκολα κατά σειρά
Λουμίδης-Νescafé- Bravo-Jacobs-Lipton. Δεν υπάρχει εποχικότητα σε
αυτά τα προϊόντα, εκτός από το τσάι, που συνήθως το ζητάνε το χειμώνα.
Επίσης, επιλέγουμε συνήθως μάρκες γνωστές, γιατί αυτές ζητάει ο
κόσμος, αλλά φέρνουμε και άγνωστες μάρκες επειδή είναι πιο οικο-
νομικές. Φέρνουμε πάντα τις κλασικές γεύσεις και όχι κάτι ιδιαίτερο».
Οι τιμές στο μαγαζί της κας Χανθοπούλου έχουν, όπως μας είπε, μία
απόκλιση με το σουπερμάρκετ περίπου 35%. Επισήμανε δε ότι ο κόσμος
ψωνίζει πολύ λιγότερο από παλιά. Υπάρχει πτώση και είναι μεγάλη.
Ελλάδα. Ωστόσο, στο καταναλωτικό κοινό έχει περάσει
ότι πιο φθηνά και καλά είναι τα γνωστά επώνυμα
brands, που διαφημίζονται περισσότερο.
Πρόταση
Δοκιμάστε εκτός από τα επώνυμα brands να έχετε και
μία εναλλακτική πρόταση στο κατάστημά σας για να
δείξετε στους πελάτες σας:
• Ότι είστε ενημερωμένοι
• Ότι έχετε ποικιλία
• Ότι προτιμάτε τα ελληνικά προϊόντα (αίσθημα που
μετά την κρίση επηρεάζει πολύ το καταναλωτικό κοινό)
σοκολατα
Πρόσφατα διεξήχθη το παγκόσμιο συνέδριο για το
κακάο (World Cocoa Conference), όπου 1.300 συμμετέ-
χοντες από 64 χώρες που εξάγουν κακάο βρέθηκαν στη
Δομινικανή Δημοκρατία για να συζητήσουν την τρέ-
χουσα κατάσταση στην αγορά του κακάο και τις
τελευταίες πρακτικές παραγωγής, με στόχο τη δημι-
ουργία ενός βιώσιμου τομέα του κακάου. Οι κλιματικές
αλλαγές έχουν επιφέρει δραματική μείωση στην παρα-
γωγή κακάο και το μέλλον φαίνεται ακόμη πιο
δυσοίωνο εάν συνεχιστεί κατά αυτόν τον τρόπο η
αλλαγή στις κλιματικές συνθήκες. Οι συμμετέχοντες
στο συνέδριο πρότειναν αλλαγές και δράσεις για την
αποφυγή μίας πιθανής έλλειψης στο μέλλον.
Γιατί πρέπει να έχετε το προϊόν
• Το κακάο χρησιμοποιείται κατά κόρον από τις νοικο-
κυρές σε γλυκά και κέικ, οπότε είναι από τα προϊόντα
που πρέπει να υπάρχουν στο κατάστημά σας.
• Συνήθως τα παιδιά αγαπούν το σοκολατούχο γάλα και
η πιο υγιεινή επιλογή για τις μαμάδες είναι το κακάο.
Όλο και περισσότερες το προτιμούν από τα έτοιμα σοκο-
λατούχα της αγοράς.
1...,63,64,65,66,67,68,69,70,71,72 74,75,76,77,78,79,80,81,82,83,...84
Powered by FlippingBook