Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 43

68 Προϊόντα σοκολάτας Με έξτρα δυναμική την περίοδο των Χριστουγέννων Οι παρορμητικές αγορές σοκολάτας αυξάνονται θεαματικά την περίοδο των Χριστουγέννων και τα καταστήματα της μικρής λιανικής έχουν την ευκαιρία για επιπλέον πωλήσεις, μέσα από την περαιτέρω ανάδειξη των προϊόντων της κατηγορίας στα ράφια. Της Ελένης Σαραντάκη Ό σο πλησιάζει η εορταστική περίοδος, τα προϊόντα σοκολάτας αποκτούν περίοπτη θέση στα ράφια των καταστημάτων της μικρής λιανικής. Μπάρες κάθε μεγέθους, διαφορετικοί γευστικοί συνδυασμοί και σοκολατάκια για μικρούς και μεγάλους αποτελούν κωδικούς που παραδοσιακά ανεβάζουν τον τζίρο των μίνι μάρκετ, όχι μόνο τα Χριστούγεννα αλλά και ολό- κληρο τον χειμώνα. Τα καταστήματα της μικρής λιανικής, ειδικά τον χει- μώνα, στηρίζουν πολλά στην κατηγορία των γλυκών snacks και ιδιαίτερα στα προϊόντα με βάση τη σοκολάτα. Πρόκειται, άλλωστε, για μια κατηγορία που οι κατανα- λωτές επιλέγουν συνειδητά, με στόχο την απόλαυση και όχι για να καλύψουν τις ανάγκες του νοικοκυριού. Μεγάλο πλεονέκτημα της σοκολάτας είναι το γεγονός ότι αρέσει σε κάθε ηλικιακή ομάδα κι αποτελεί συνή- θως μια αυθόρμητη αγορά που συντελείται τελευταία στιγμή στο ταμείο του μίνι μάρκετ. Ενόψει της εορταστικής περιόδου, μάλιστα, οι επαγγελ- ματίες δικαίως επενδύουν στην ενίσχυση της γκάμας, αφού η σοκολάτα παραδοσιακά αποτελεί τη «βασί- λισσα» των Χριστουγέννων. Θεωρείται σχεδόν υποχρεωτική η καλύτερη δυνατή ανάδειξή τους στα καταστήματα, καθώς αυξάνονται οι παρορμητικές αγο-

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=