Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 44

60 Κερδίζουν τη θέση τους στα ράφια και των μίνι μάρκετ Η περίοδος της Σαρακοστής, σε συνδυασμό με τη σταθερή ανάπτυξη της κατηγορίας των vegan προϊόντων, αναμένεται να αυξήσει τη ζήτηση για νηστίσιμους κωδικούς στα ράφια των μίνι μάρκετ, τα οποία έχουν την ευκαιρία να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, επενδύοντας στον συγκεκριμένο τομέα. H περίοδος της Σαρακοστής βρίσκεται προ των πυλών και τα μίνι μάρκετ και τα υπόλοιπα κατα- στήματα της μικρής λιανικής έχουν τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν μια ειδική αγορά, η οποία εμφανίζεται ενισχυμένη κάθε χρόνο. Στην Ελλάδα υπάρχει ακόμη μια πλειοψηφική μερίδα του πληθυ- σμού που ακολουθεί τη νηστεία για το Πάσχα, και έτσι κάθε χρόνο αυτό το διάστημα κάποιες συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων παρουσιάζουν ανάπτυξη, αυξά- νοντας τις πωλήσεις τους σε σημαντικό βαθμό. Τα νηστίσιμα προϊόντα έχουν γίνει όμως τα τελευταία χρόνια ακόμα πιο επικερδή στα ράφια των καταστημά- των, τόσο στα σούπερ μάρκετ, όσο και στη μικρή λιανική, καθώς έχουν συνδυαστεί ουσιαστικά με τη vegan αγορά. Ο βιγκανισμός ακολουθεί απόλυτα ανο- δική πορεία σε παγκόσμιο επίπεδο και είναι χαρακτηριστικό ότι τα στοιχεία δείχνουν ότι η τάση αυτή θα συνεχιστεί με ανοδικό ρυθμό στο μέλλον. Της Ελένης Σαραντάκη Νηστίσιμα προϊόντα

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=