Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 44

58 ρεπορτάζ τος, ενώ παράλληλα με τη διαφήμιση γίνεται και η προβολή του καλαθιού. Πιο συγκεκριμένα, παράλληλα με τις διαφημίσεις, στη δεξιά πλευρά της οθόνης κατα- ναλωτή εμφανίζεται το σύνολο του καλαθιού, προσφέροντας διαφάνεια στις συναλλαγές αλλά και κίνητρο στους πελάτες να παρακολουθούν διαφημίσεις. Το περιεχόμενο των διαφημίσεων μπορεί, όμως, όχι μόνο να εναλλάσσεται με γενικές προϊοντικές τοποθετή- σεις, αλλά και να επηρεάζεται από το εκάστοτε περιεχόμενο του καλαθιού, προβάλλοντας πολύ συγκε- κριμένες διαφημίσεις, όπως κάποια προωθητική ενέργεια προϊόντος που μπήκε στο καλάθι ή κάποιο συμπληρωματικό προϊόν. Ουσιαστικά, με αυτόν τον τρόπο αναδεικνύονται τα προϊόντα και τα brands που έχει το κατάστημα της μικρής λιανικής στα ράφια του, αλλά αυξάνονται και οι πωλήσεις της τελευταίας στιγμής και οι παρορμητικές αγορές. Ταυτόχρονα δε, γίνεται και ένα τελευταίο cross selling, αφού υπενθυμίζονται στον πελάτη κωδικοί που συνδυάζονται με τις αγορές του και τους οποίους μπορεί να έχει ξεχάσει να αγοράσει. Το όφελος για τα μίνι μάρκετ Το Intale Media αναπτύσσεται διαρκώς τον τελευταίο καιρό και μέχρι σήμερα έχουν τοποθετηθεί πάνω από 200 οθόνες καταναλωτή, επιτυγχάνοντας μηνιαία δύο εκατομμύρια impressions. Τα μίνι μάρκετ έχουν μάλιστα διπλό όφελος από την εγκατάστασή του μπροστά από το ταμείο του καταστή- ματος, αφού από τη μία βοηθά τις πωλήσεις τους και από την άλλη η εταιρεία προσφέρει συχνά βελτιωμέ- νους όρους για τη συνεργασία τους. Την ίδια στιγμή, δεν στοιχίζει τίποτα σε εκείνους και δεν επηρεάζει ουσια- στικά την καθημερινή δραστηριότητά τους. Μ Αντώνης Σακκάς «Εντυπωσιάζονται οι πελάτες» Το Intale Media έχει εγκατασταθεί και στο μίνι μάρκετ επί της οδού Ηρώων Πολυτεχνείου στη Νέα Πεντέλη, με τον κ. Αντώνη Σακκά να τονίζει στο περιοδικό «Mini Market & Μικρή Λιανική» τη σημασία του. «Οι πελάτες μας βλέ- πουν πάντα την οθόνη του tablet και συχνά εντυπωσιάζονται από το γεγονός ότι περνάμε τα προϊόντα από το σύστημα και εμφανίζονται οι τιμές μπροστά τους. Έχουν έτσι καλύτερη εικόνα του τι αγοράζουν και πόσο πληρώνουν και φαίνεται πιο “διαφανής” η διαδικασία, κάτι που μερικές φορές στα μικρά καταστήματα δεν είναι δεδομένο» ανέφερε στο περιοδικό μας ο κ. Σακκάς. Πρόσθεσε επίσης ότι «αναδεικνύει περισσό- τερο και το κατάστημα, αφού οι πελάτες μας βλέπουν ότι είμαστε πιο εκσυγχρονισμένοι και έχουμε υιοθετήσει τις νέες τεχνολογίες. Φυσικά, έχουν τη δυνατότητα να βλέπουν και προσφορές ή χαμη- λότερες τιμές, καθώς και νέα προϊόντα που μπορούν να βρουν στα ράφια και στα ψυγεία του καταστήματός μας». Βαγγέλης Κοντοές και Χριστίνα Πλαΐτη «Έχουμε έξτρα όφελος» Το περιοδικό «Mini Market & Μικρή Λιανική» βρέθηκε στο μίνι μάρκετ επί της οδού Αμφιτρίτης στο Παλαιό Φάληρο και μίλησε με τον Βαγγέλη Κοντοέ και τη Χριστίνα Πλαΐτη, που έχουν εγκατα- στήσει το Intale Media στο κατάστημα. «Η λειτουργία του είναι απλή. Έχουμε απλώς τοποθετήσει το tablet της Intale και σε αυτό “παίζουν” διαρκώς διαφημίσεις με προϊόντα για τους πελάτες μας » μας είπε ο κ. Κοντοές, ο οποίος μας εξήγησε και το όφελος για τον ίδιο ως ιδιοκτήτη του κατα- στήματος. «Ουσιαστικά, δείχνει προϊόντα και προσφορές στους πελάτες, αλλά ταυτόχρονα μειώνεται και το ποσό που δίνουμε στην Intale για τη συνεργασία μας σε άλλους τομείς της επιχείρησης» ανέφερε χαρακτηρι- στικά στο περιοδικό μας.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=