Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 44

56 ρεπορτάζ Σημαντική η ανάδειξη του καταστήματος και των προϊόντων T α μίνι μάρκετ και τα καταστήματα της μικρής λιανικής έχουν αρχίσει πλέον να εκσυγχρονί- ζονται, και η αγορά δείχνει ότι όσοι μένουν πίσω κινδυνεύουν να χάσουν μερίδια από τη δραστηριοποίησή τους και τελικά να υπολειτουργήσουν ή να τεθούν και οριστικά εκτός, με κλείσιμο των κατα- στημάτων τους. Από τις πληρωμές με POS, μέχρι την οργάνωση με εφαρμογές διαχείρισης του καταστήματος, τα μίνι μάρ- κετ έχουν υιοθετήσει νέες τεχνολογίες, οι οποίες όχι μόνο ήρθαν για να μείνουν, αλλά και αναμένεται να αυξηθούν τα επόμενα χρόνια και όσο συνεχίζεται η εξέ- λιξή τους. Το ίδιο ισχύει και με την ανάγκη προώθησης του καταστήματος αλλά και των προϊόντων μέσα από τα social media, καθώς η νέα γενιά καταναλωτών τα προ- τιμά για την ενημέρωσή τους και για τα ψώνια σε σούπερ και μίνι μάρκετ. Το κατάστημα προσελκύει πελάτες Τα μίνι μάρκετ και ειδικά τα καταστήματα ψιλικών έχουν να διαχειριστούν συνήθως μικρούς χώρους, χωρίς πολλά περιθώρια… ευελιξίας. Ακόμη και σε αυτές τις περιπτώσεις όμως, η εικόνα του καταστήματος είναι σημαντική. Οι έρευνες δείχνουν ότι η πλειονότητα των καταναλωτών εστιάζει πια στην ευκολία και στην άνεση με την οποία κάνουν τα ψώνια τους, με αποτέλεσμα η κατάσταση αυτή να δημιουργεί ακόμα μεγαλύτερη ανά- γκη για οργάνωση και βελτίωση του χώρου στα μίνι Η εικόνα του καταστήματος, τόσο όσον αφορά το φυσικό χώρο όσο και τη δημόσια παρουσία του στα social media, έχει αρχίσει να αποτελεί σημαντικό παράγοντα για την προσέλκυση πελατών και, επομένως, για την αύξηση των πωλήσεών του. Του Στέλιου Ασλανίδη «Κλειδί» η εικόνα για τα μίνι μάρκετ

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=