Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 44

46 Της Ελένης Σαραντάκη Προϊόντα βρώμης και ολικής άλεσης Η υγιεινή διατροφή αυξάνει τις πωλήσεις Τα προϊόντα ολικής άλεσης και βρώμης έχουν «κατακλύσει» τα τελευταία χρόνια την αγορά και υπάρχουν πια στα ράφια όλων των καταστημάτων. Το καταναλωτικό κοινό δείχνει να επιμένει στην επιλογή προϊόντων που ταυτίζονται με την υγιεινή διατροφή, με αποτέλεσμα να δείχνει το... δρόμο και στον επαγγελματία της μικρής λιανικής. Τ α τελευταία χρόνια τα ράφια των σούπερ και μίνι μάρκετ έχουν γεμίσει με προϊόντα ολικής άλεσης ή με κωδικούς που έχουν βάση τη βρώμη, αφού η αλλαγή του lifestyle στο δυτικό κυρίως κόσμο τα καθιέ- ρωσε στη συνείδηση του καταναλωτή ως υγιεινές επιλογές για κάθε ηλικία. Η «στροφή» του αγοραστικού κοινού στην ισορροπημένη διατροφή και στην άσκηση ήταν λογικό να δώσει ώθηση σε κατηγορίες τροφίμων που συνδέονται στενά με την υγεία και την ευεξία, ενώ παράλληλα προσφέρουν πολλαπλά οφέλη για τον οργανισμό, όπως είναι οι βιταμίνες, τα μέταλλα, τα αντιοξειδωτικά κ.ά.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=