Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 44

30 Η Ελλάδα φημίζεται για τις πρώτες ύλες της και τα τοπικά προϊόντα από κάθε γωνιά της, που έχουν ξεχωριστή ποιότητα και βρίσκονται ψηλά στις προτιμήσεις των καταναλωτών και στα μίνι μάρκετ. Στο πλαίσιο αυτό, το περιοδικό «Mini Market & Μικρή Λιανική» δημιούργησε τη δική του γωνιά για τα τοπικά προϊόντα, ώστε να παρουσιάζει και να αναδεικνύει κάθε φορά μια σειρά από επιλογές για τα ράφια και τα ψυγεία των καταστημάτων της μικρής λιανικής. Κ ατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού, το 34% των καταναλωτών δήλωσε ότι είναι πρόθυμο να πληρώσει περισσότερα για τοπικά προϊόντα, δείχνοντας τη δυναμική της κατηγορίας στην Ελλάδα. Σε αντίστοιχη έρευνα, το 84,6% των ερωτηθέντων απάντησε ότι όταν βρίσκει στο μάρκετ ελληνικά προϊόντα, τα προτιμά από τα εισαγωγής, ενώ το 73,7% των ερω- τηθέντων πιστεύει ότι υπάρχει στροφή των καταναλωτών στα προϊόντα ελληνικής παραγωγής. Το 90,9% δηλώνει ότι θέλουν να αναγράφεται στη συσκευασία ότι ένα προϊόν είναι ελληνικής παραγωγής, ενώ ποσοστό 75,7% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι τα ελληνικά προϊόντα έχουν καλύτερη ασφάλεια και ποιότητα. Όλα τα παραπάνω δείχνουν την ανάγκη και για τα μίνι μάρκετ να εξετάσουν τη συγκεκριμένη κατηγορία για τα ράφια τους. Είτε πρόκειται για καταστήματα στην Αττική είτε πολύ περισσότερο για καταστήματα στην επαρχία, η ανάδειξη μικρών επιχειρή- σεων και των προϊόντων τους στα ράφια μπορεί να αποδειχθεί σημαντική για τις πωλήσεις τους. Η γκάμα είναι άλλωστε τερά- στια και παρά το συνήθως υψηλό κόστος για την προμήθεια των εν λόγω προϊόντων, με τους καταναλωτές να δείχνουν «ανοι- χτοί» για την αγορά τους σε υψηλότερη τιμή, αξίζει σίγουρα μια δοκιμή τους. Ήδη άλλωστε, όλο και περισσότεροι επαγγελματίες της μικρής λιανικής αναζητούν ελληνικές ετικέτες από όλη τη χώρα για τα ράφια και τα ψυγεία τους. Μία αγορά λοιπόν, με πολλούς νέους κωδικούς για τα μίνι μάρκετ, είναι και αυτή των Τρικάλων, όπου πολλές επιχειρήσεις έχουν ξεχωρίσει τα τελευταία χρόνια, προ- χωρώντας και σε μαζική ανάπτυξη σε όλη την Ελλάδα. Εκτός αυτών, όμως, υπάρχουν ακόμη πολλές επιχειρήσεις στην κατη- γορία των τροφίμων και των ποτών, που μπορούν να συνεργαστούν με τη μικρή λιανική. Ενδεικτικά θα δείτε παρα- κάτω κάποιες από αυτές. Προϊόντα από τA TΡIKAΛA Tοπικά Προϊόντα

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=