Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 43

ρεπορτάζ 41 Τ ελείως διαφορετική επιχειρηματική πρόταση για τη μικρή λιανική αποτελεί το franchise. Οι επαγγελματίες του κλάδου θεωρούνται οι καλύτεροι δυνατοί συνεργάτες για την παραχώρηση δικαιοχρησίας στον συγκεκριμένο τομέα, καθώς έχουν το πιο βασικό πλεονέκτημα: την καλύτερη γνώση της αγοράς. Ως εκ τούτου, αν υπάρχει το απαραίτητο μπάτζετ, η επιλογή της μετατροπής ενός καταστήματος σε branded μπορεί να διασφαλίσει την παρουσία του στην αγορά και να αυξήσει τα κέρδη του. Οι επιλογές για franchise στη μικρή λιανική αυξάνονται μάλιστα διαρκώς, με νέες επιχειρηματικές προτάσεις να αναδύονται τον τελευταίο καιρό στην ελληνική αγορά. Από τα KIOSKY’S Convenience Stores και τα Today Stores στην κατηγορία των καταστημάτων ψιλικών, μέχρι τα ΟΚ! Anytime Markets, τα ΑΒ Shop & Go και ΑΒ Food Market της Βασιλόπουλος και τα Express Market της Μασούτης, στα μεγαλύτερα καταστήματα της μικρής λιανικής οι δυνα- τότητες είναι πολλές για τους ενδιαφερόμενους. Σε αυτές έχει προστεθεί μάλιστα τον τελευταίο καιρό η νέα πρόταση των My Market με τα My Local, αλλά και το i-mall Micro Market, που προσφέρει μία τελείως διαφορετική και και- νοτόμα επιλογή franchise. Έχει δημιουργηθεί έτσι μια ευρεία γκάμα επιλογών, με δια- φορετικά χαρακτηριστικά και για διαφορετικά... βαλάντια, η οποία θα πρέπει να αναλυθεί διεξοδικά από τους υποψήφι- ους franchisee, πριν ληφθεί η τελική απόφαση. H ΑΒ Βασιλόπουλος για παράδειγμα, παρότι προσφέρει ένα από τα κορυφαία brands της Ελλάδας, χρηματοδοτεί και την αρχική επένδυση για τα franchise καταστήματά της, οπότε το ποσό που χρειάζεται ένας επιχειρηματίας για συνεργα- στεί μαζί της περιορίζεται σε πολύ μεγάλο βαθμό. Μ Έξτρα πρόταση: Επένδυση σε franchise στη μικρή λιανική Express Market - Σπύρος Μαζαράκης: «Μοντέλο κατάλληλο για τη μικρή λιανική» Από το 2005 η εταιρεία Διαμαντής Μασούτης ΑΕ είδε την ανάγκη της δημιουργίας ενός μοντέλου κατάλληλου για τη μικρή λιανική. Τα χαρακτηριστικά του ήταν η κοινή ταυτότητα, η τεχνική και μηχανογραφική υποστήριξη, ο εμπορικός σχεδιασμός, η γκάμα προϊόντων και τα εργαλεία προώθησης, χωρίς όμως να χαθεί η ευελιξία και αυτονομία του επιχειρηματία. Με γνώμονα την εξυπηρέτηση και στήριξη του συνεργάτη, δημιούργησε το δίκτυο των Express Market. Ένα δίκτυο με περίπου 200 σημεία σε όλη την Ελλάδα στα οποία ο συνεργάτης μπορεί να βρει τις λύσεις και την υποστήριξη που χρειάζεται. Αλλά και ο καταναλωτής έχει πρόσβαση σε ποικιλία προϊόντων, καλές τιμές, εξυπηρέτηση και ποιότητα, πάντα με την εγγύηση της Διαμαντής Μασούτης ΑΕ. Brand Αρχική επένδυση Entry Fees Royalties AB FOOD MARKET Από 160.000 ευρώ 5.000 € 0,2 % επί των πωλήσεων AB SHOP & GO Από 160.000 ευρώ 3.000 € 0,2 % επί των πωλήσεων IMALL MICRO MARKET Από 200.00 ευρώ 20.000,00 € Μηδενικά KIOSKY’S CONVENIENCE STORE Από 65.000 ευρώ 8.000 € Από τον 2ο χρόνο MY LOCAL Από 65.000 ευρώ 2.000,00 € 0% για τα πρώτα 10 χρόνια OK! ANYTIME MARKETS Από 100.000 ευρώ 15.000 € Κλιμακωτά από 0,70% TODAY’S DELICIOUS STORES Από 140.000 ευρώ 20.000 € Σταθερό ποσό κάθε μήνα *Τα στοιχεία του πίνακα είναι ενδεικτικά και προτείνεται η επικοινωνία με την εταιρεία για περισσότερες λεπτομέρειες και άλλες παραμέ- τρους της πρότασης. Η ΑΒ για παράδειγμα αναλαβάνει την αρχική επένδυση, με την αποπληρωμή να γίνεται σε βάθος 10ετίας... Προτάσεις για Franchise στη μικρή λιανική ” “ Οι προτάσεις για franchise αυξάνονται διαρκώς στην ελληνική αγορά και προσφέρουν επιλογές για κάθε μπάτζετ.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=