Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 42

68 Παιχνίδια Από τους πιο δυνατούς κλάδους στα μίνι μάρκετ Οι επαγγελματίες της μικρής λιανικής, ιδιαίτερα όσοι διαθέτουν κατάστημα κοντά σε σχολεία ή φροντιστήρια, αξίζει να διατηρούν εντός της επιχείρησης μια γωνιά αφιερωμένη στο παιδικό καταναλωτικό κοινό. Από παιχνιδοσακούλες και οικονομικά παιχνιδάκια μέχρι πιο premium επιλογές, μπορούν να φέρουν πωλήσεις και στα μίνι μάρκετ. T α παιχνίδια αποτελούν μια κατηγορία προϊόντων που τα τελευταία χρόνια έχει κερδίσει «έδαφος» και στα καταστήματα της μικρής λιανικής, καθώς οι κωδικοί που στοχεύουν στην ψυχαγωγία ή τη δημι- ουργική απασχόληση μικρών και μεγάλων παιδιών έχουν ενισχύσει την γκάμα στα μίνι μάρκετ και μπο- ρούν να προσφέρουν ένα επιπλέον έσοδο για τους επαγγελματίες του κλάδου. Τα παιχνίδια αποτελούν παραδοσιακά πόλο έλξης των μικρών καταναλωτών και είναι κι ένας κλάδος που γνώρισε σημαντική ανάπτυξη εν μέσω πανδημίας. Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, το 2020 η παγκόσμια αγορά παιχνιδιών ανήλθε στα 129,45 δισεκατομμύρια δολάρια, το 2021 άγγιξε τα 141 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ μέχρι το 2028 αναμένεται να φτάσει τα 230,6 δισε- κατομμύρια δολάρια. Της Ελένης Σαραντάκη

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=