Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 42

καπνικα Αφιέρωμα 42 Νέα γενιά καπνικών προϊόντων Η πώληση τσιγάρων αποτελεί το σημαντικότερο ζήτημα για τον κλάδο της μικρής λιανικής τα τελευταία χρόνια, αφού από Νο1 «όπλο» για τα καταστήματα έχει μετατραπεί σε πρόβλημα ή στην καλύτερη περίπτωση σε απλό «κράχτη» για την προ- σέλκυση πελατών. Με τους προμηθευτές να παραμένουν ελάχιστοι και τη φορολογία στα ύψη, τα περιθώρια κέρδους για τους ιδιοκτήτες των μίνι μάρκετ, των ψιλικατζίδικων και των περιπτέρων έχουν παρα- μείνει μηδαμινά πάνω από μία πενταετία και δεν υπάρχει και ελπίδα για κάποια αλλαγή της παγιωμένης πια κατάστασης. Αντίθετα, η υποχρεωτικότητα για POS και η εξοικείωση των καταναλωτών με τις πληρωμές με κάρτα περιόρισε ακόμη περισσότερο το κέρδος και μεγέθυνε το πρόβλημα για τα καταστήματα. Τα καλά νέα για τους επαγγελματίες του κλάδου είναι Της Ελένης Σαραντάκη Με τα τσιγάρα να παραμένουν απλώς κράχτης για τη μικρή λιανική, η νέα γενιά καπνικών προϊόντων έχει αρχίσει να αυξάνει τις πωλήσεις της, δίνοντας διέξοδο στους επαγγελματίες του κλάδου, με σημαντικά μεγαλύτερο περιθώριo κέρδους. «Ανεβαίνουν» οι κωδικοί με περιθώριο κέρδους για τα μίνι μάρκετ

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=