Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 42

ρεπορτάζ 36 Οι προβλέψεις για την επόμενη χρονιά δείχνουν συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων με αυξητικές τάσεις στις πωλήσεις τους, αλλά εστιάζουν και στις διαφορετικές συνήθειες των καταναλωτών που διαμορφώνουν συγκεκριμένα target groups για τη μικρή λιανική. O ι τελευταίοι μήνες ήταν δύσκολοι τόσο για τα νοι- κοκυριά όσο και για τις επιχειρήσεις, αφού η ραγδαία αύξηση των τιμών έχει ως αποτέλεσμα να συρρικνώνεται το διαθέσιμο εισόδημα των κατανα- λωτών και τα καταστήματα πώλησης τροφίμων να υιοθετούν νέες στρατηγικές. Από τη μία πλευρά, οι καταναλωτές αλλάζουν συμπεριφορά, αφού η στροφή στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και η σύγκριση τιμών online αποτελούν τρόπους αντιμετώπισης της ακρί- βειας. Από την άλλη, υιοθετούν νέες διατροφικές συνήθειες, που συνεχίζουν να αναδιαμορφώνουν τις αγορές τους στα καταστήματα τροφίμων, τα παντοπω- λεία και γενικότερα τα καταστήματα της μικρής λιανικής. Μετά από σειρά συνταρακτικών αλλαγών τα τελευταία χρόνια, τα μίνι μάρκετ καλούνται όχι μόνο να αντιμετω- πίσουν τις επιχειρησιακές προκλήσεις, αλλά και να ανταποκριθούν στα νέα δεδομένα που φέρει η αλλαγή της αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών, λόγω του υψηλότερου κόστους τροφίμων και των αλλαγών στον τρόπο ζωής. Καθώς τα καταστήματα στοχεύουν να καλύψουν τις ανάγκες των πελατών τους, τώρα και στο μέλλον, η νεότερη έκθεση της Ένωσης Βιομηχανίας Τροφίμων Του Στέλιου Ασλανίδη Νέα trends επηρεάζουν τα ράφια Αλλαγές στη διατροφή και στις αγορές στα μίνι μάρκετ

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=