Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 42

30 ρεπορτάζ Μεγαλώνει η ζήτηση για τα Made in Greece H περίοδος του κορωνοϊού ευνόησε τις πωλή- σεις των ελληνικών προϊόντων, τα οποία ακολουθούν σταθερά τα τελευταία χρόνια ανοδική πορεία στην αγορά. Η παρουσία τους στα μίνι μάρκετ αφορά κυρίως τοπικά προϊόντα, καθώς η προμήθειά τους από όλη την Ελλάδα δεν είναι η πιο εύκολη διαδικασία, αλλά ακόμη κι έτσι, δείχνουν να έχουν υψηλή ζήτηση. Η μελέτη της αγοράς καταδεικνύει, μάλιστα, ότι η στροφή των καταναλωτών στα προϊόντα «Made in Greece» είχε αρχίσει να γίνεται εμφανής από την προη- γούμενη δεκαετία, με αποτέλεσμα σήμερα να έχει διαμορφωθεί ένα καταναλωτικό κίνημα που εκφράζει τη συνειδητή υποστήριξη του αγοραστικού κοινού για τη διατήρηση θέσεων εργασίας και για την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας, όπως εξήγησε σχετικά και ο κ. Γεώργιος Μπάλτας, καθηγητής του Τμήματος Μάρκε- τινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Το 84,6% των καταναλωτών προτιμά τα ελληνικά προϊόντα Είναι χαρακτηριστικό ότι σε πρόσφατη ετήσια έρευνα του Πανεπιστημίου, το 84,6% των ερωτηθέντων απά- Τα ελληνικά προϊόντα συνεχίζουν να βρίσκονται ψηλά στις προτιμήσεις των καταναλωτών, γεγονός που επιβεβαιώνεται και από το ρεπορτάζ του περιοδικού «Mini Market & Μικρή Λιανική» σε καταστήματα που έχουν εστιάσει στη συγκεκριμένη κατηγορία, επενδύοντας σε συνεργασίες με Έλληνες παραγωγούς. Του Βάιου Τασούλα Μίνι Μάρκετ και ελληνικά προϊόντα

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=