Mini Market & Μικρή Λιανική: Ατμισμα

34 special report Η γνώμη των καταναλωτών Αγγελική Αράπη Ελιάνα Ντεζατζιάκομο Μαρία Γεωργίου Γιάννης Πολυχρόνης Καρολίνα Μισέλ Μάγδα Λιάπη Κατερίνα Αποστόλου Χριστίνα Περουλάκη Πέτρος Ζούρντος Λεωνίδας Θύραλης Γιώργος Χούντας Ζωγραφιά Παπακωνσταντή Η νέα γενιά καπνικών προϊόντων φαίνεται ότι ήρθε για να μείνει. Όλες οι έρευνες δείχνουν ότι τα ηλεκτρονικά τσιγάρα και τα προϊό- ντα ατμίσματος και θερμαινόμενου καπνού θα συνεχίσουν να ανα- πτύσσονται τα επόμενα χρόνια, καθώς τα προτιμούν οι νέοι κατα- ναλωτές. Στο πλαίσιο αυτό, ρωτήσαμε ενδει- κτικά ανθρώπους που καπνίζουν ήδη τα νέα προϊόντα για την επι- λογή τους και τα κριτήρια με τα οποία έγινε. Η ποιότητα, λοιπόν, δείχνει να είναι ο νούμερο ένα παράγοντας στην αγορά ενός προϊόντος, αφού όπως επιβεβαιώνεται και από τις σχετικές έρευνες, η πλειονότητα των καταναλωτών επιλέγει τα συγκεκριμένα προϊόντα, έχοντας την αίσθηση μεγαλύτερης ασφά- λειας και πιο υγιεινής επιλογής σε σχέση με τα παραδοσιακά τσιγάρα. Σε δεύτερο πλάνο βρίσκεται η τιμή του προϊόντος, αφού τα έξοδα για τους καταναλωτές για τα νέα προϊ- όντα δε διαφέρουν σε σύγκριση με τα παραδοσιακά τσιγάρα. Μόνο όσοι δεν καπνίζουν σταθερά φαίνεται ότι εξετάζουν την τιμή και συνήθως επιλέγουν συσκευές μίας χρήσης για το λόγο αυτό. Όσον αφορά τον τρόπο επιλογής, η άποψη των φίλων είναι αυτή που παρακινεί τους καταναλωτές, αλλά πολλοί από αυτούς ζητούν πληρο- φορίες και από τα μίνι μάρκετ, ειδικά αν έχουν καλές -και φιλι- κές- σχέσεις με τον ιδιοκτήτη του καταστήματος. Οι περισσότεροι όμως εξετάζουν την γκάμα των γεύσεων τόσο στα καταστήματα όσο και στα social media και δεί- χνουν «ανοιχτοί» στις δοκιμές διαφορετικών επιλογών, γεγονός που αναδεικνύει και την ανάγκη για όσο το δυνατόν μεγαλύτερη γκάμα και με σωστή τοποθέτηση στη μικρή λιανική.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=