Mini Market & Μικρή Λιανική: Ατμισμα

24 T ο ρεπορτάζ του περιοδικού «Mini Market & Μικρή Λιανική» κατέγραψε την τάση που υπάρ- χει και στην ελληνική αγορά προς τα ηλεκτρονικά τσιγάρα και τα προϊόντα ατμίσματος και θερμαινόμενου καπνού. Η πλειοψηφία των μίνι μάρκετ, των καταστημάτων ψιλικών και των περιπτέρων επιβε- βαίωσαν τη δυναμική των προϊόντων νέας γενιάς στην κατηγορία των καπνικών, αφού ανοδική πορεία ακο- λουθούν τόσο η ζήτηση όσο και τα κέρδη από τις πωλήσεις τους. Οι περισσότεροι επαγγελματίες της μικρής λιανικής έκαναν λόγο για μεγαλύτερο περιθώ- ριο κέρδους, το οποίο σε συγκεκριμένα προϊόντα είναι και αξιοσημείωτο, για μια αγορά που είχε μετατραπεί σε προβληματική τα τελευταία χρόνια. Τόσο η προμήθεια όσο και η πώληση των παραδοσιακών τσιγάρων έφτασε να αποτελεί ζήτημα για πολλούς ιδιοκτήτες καταστημάτων, με κάποιους να περιορίζουν και τη δια- θέσιμη γκάμα στις προθήκες τους. Αντίθετα, τα ηλεκτρονικά τσιγάρα και τα προϊόντα ατμί- σματος και θερμαινόμενου καπνού εμφανίζουν σε αυτή τη φάση καλύτερους όρους για την αγορά και την πώλησή τους, προς όφελος των καταστημάτων. Οι νέοι καταναλωτές οδηγούν τις πωλήσεις Από το ρεπορτάζ του περιοδικού «Mini Market & Μικρή Λιανική» στα καταστήματα, επιβεβαιώνεται η αυξημένη ζήτηση για τα προϊόντα νέας γενιάς από τους νέους ηλι- κιακά καταναλωτές. Στις ηλικίες από 18 έως 30, φαίνεται ότι τα ηλεκτρονικά τσιγάρα και τα προϊόντα ατμίσματος και θερμαινόμενου καπνού έχουν αρχίσει να μετατρέπονται σε κυρίαρχη επιλογή. Το πλεονέκτημα μάλιστα από τις πωλήσεις στη συγκε- Του Στέλιου Ασλανίδη Οι επαγγελματίες της μικρής λιανικής έχουν ήδη αρχίσει να διαβλέπουν τα οφέλη από τα ηλεκτρονικά τσιγάρα και τα προϊόντα ατμίσματος και θερμαινόμενου καπνού και επενδύουν στη συγκεκριμένη κατηγορία στα καταστήματά τους. Η άποψη των επαγγελματιών Επιβεβαιώνεται η δυναμική των προϊόντων νέας γενιάς

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=