Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 44

82 Mini Market Tips ΠΡΟΣΟΧΉ ΣΤΟ ΜΠΆΤΖΕΤ Οι ανατιμήσεις έχουν αλλάξει τα δεδομένα για τις αγορές προϊόντων και οι επαγγελμα- τίες της μικρής λιανικής θα πρέπει να το λαμβάνουν υπόψη, διαμορφώνοντας ανάλογα το μπάτζετ τους. Είναι δύσκολο αυτή την περίοδο, αλλά η διατήρηση των τιμών σε όσο το δυνατόν πιο χαμηλό επίπεδο θα κρατήσει και την πελατεία στο κατά- στημά σας. ΔΙΑΤΗΡΉΣΤΕ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΈΣ ΤΙΜΈΣ Η εικόνα του καταστήματος, τόσο στον εσωτερικό χώρο όσο και στον εξωτερικό, μπορεί να αποτελέσει κριτήριο για έναν πελάτη. Ειδικά σε κατηγορίες με μικρό περι- θώριο κέρδους ή με μεγάλες ανατιμήσεις αυτή την περίοδο, μια ανανέωση στο ράφι, με νέους κωδικούς, μπορεί να δώσει και νέα ώθηση στις πωλήσεις. ΑΝΑΝΕΏΣΤΕ ΤΗΝ ΓΚΆΜΑ ΤΩΝ ΠΡΟΪΌΝΤΩΝ Ειδικά στη μικρή λιανική, είναι σημαντικό ο πελάτης να βρει αυτό που ψάχνει στο κατάστημα, γιατί συνήθως πρόκειται για αγορές της τελευταίας στιγμής, οπότε δεν πρέπει να υπάρχουν κενά στα ράφια. ΕΞΥΠΗΡΕΤΉΣΤΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΆΤΕΣ ΣΑΣ ΒΕΛΤΙΏΣΤΕ ΤΗΝ ΕΙΚΌΝΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΉΜΑΤΟΣ ΞΟΔΈΨΤΕ ΈΞΥΠΝΑ Σε αυτή τη δύσκολη οικονομική περίοδο, όσα καταστήματα έχουν χρήματα για ξόδεμα, θα πρέπει να το κάνουν «έξυπνα» και μόνο με λύσεις που θα αυξήσουν τα κέρδη τους. ΑΝΑΖΗΤΉΣΤΕ ONLINE ΠΡΟΣΦΟΡΈΣ Με τα σούπερ μάρκετ και τα Cash & Carry να διαθέ- τουν πλέον ισχυρή online παρουσία, αξίζει τον κόπο να περιμένει κανείς τις προσφορές τους, για να γεμίσει τα ράφια του σε καλύτερες τιμές.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=