Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 44

68 Εξαιρετικά σημαντική είναι η Μεγάλη Εβδομάδα και γενικά η περίοδος πριν από το Πάσχα για τα καταστήματα της μικρής λιανικής, καθώς η πλειονότητα του αγοραστικού κοινού επισκέπτεται και τα καταστήματα της γειτονιάς του για τις αγορές των γιορτών, έστω και για τα ψώνια της τελευταίας στιγμής. Στο μίνι μάρκετ τα ψώνια της τελευταίας στιγμής M πορεί η περίοδος των Χριστουγέννων να απο- τελεί μια καλή ευκαιρία για έξτρα κέρδος για τα καταστήματα της μικρής λιανικής, όμως οι επαγγελματίες πλέον την έχουν αφήσει πίσω τους και ετοιμάζονται για την περίοδο της Σαρακοστής και φυσικά του Πάσχα. Η μεγαλύτερη γιορτή της χριστιανοσύνης φέρνει μαζί της νέες δυνατότητες, αφού μια μεγάλη γκάμα προϊό- ντων είναι σε θέση να προσελκύσει το αγοραστικό κοινό στο κατάστημα. Μπορεί το «καλάθι του νοικοκυ- ριού» να οδηγεί ένα σημαντικό ποσοστό καταναλωτών στα σούπερ μάρκετ και στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, όμως οι ευκαιρίες υπάρχουν και για τον επαγγελματία του μίνι μάρκετ ή του ψιλικατζίδικου. Αρκεί να γνωρίζει σε ποιους κωδικούς πρέπει να επεν- δύσει, κυρίως τη Μεγάλη Εβδομάδα που καταγράφεται και ο μεγαλύτερο όγκος των αγορών. Τα μίνι μάρκετ ενισχύουν κατηγορίες προϊόντων, όπως είναι τα γλυκά snacks ή οι εορταστικές παιχνιδοσακούλες, που απευ- θύνονται σε παιδιά. Ωστόσο, άλλες κατηγορίες, όπως είναι τα τσουρέκια, τα αβγά ή τα υλικά ζαχαροπλαστικής για τις παρασκευές των ημερών, μπορούν να εμπλουτί- σουν τα ράφια, εξυπηρετώντας τους πελάτες της γειτονιάς. Της Ελένης Σαραντάκη Πασχαλινά είδη

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=