Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 43
ρεπορτάζ 42 Η νέα πρόκληση για τη μικρή λιανική ακούει στο όνομα «καλάθι του νοικοκυριού», με την κυβέρνηση να επιβάλλει το μέτρο σε πρώτη φάση μόνο για τα σούπερ μάρκετ, αλλά με τους επαγγελματίες του μίνι μάρκετ να παρακολουθούν με αγωνία τις εξελίξεις. H εκτόξευση των τιμών στις περισσότερες κατη- γορίες προϊόντων ανέδειξε την ακρίβεια ως το νούμερο ένα πρόβλημα για τα ελληνικά νοικο- κυριά και η κυβέρνηση αναζητά λύσεις για την αντιμετώπισή της. Ένα από τα πρώτα μέτρα που ξεκίνη- σαν να εφαρμόζονται, λοιπόν, είναι το «καλάθι του νοικοκυριού» στα σούπερ μάρκετ, το οποίο έχει δημι- ουργήσει προβληματισμό και στον κλάδο της μικρής λιανικής. Μέχρι και την έκδοση του 43ου τεύχους του περιοδικού «Mini Market & Μικρή Λιανική» που κρα- τάτε στα χέρια σας, το μέτρο παρέμενε προαιρετικό για τα μικρότερα καταστήματα και το ρεπορτάζ μας στην αγορά κατέγραψε ότι οι επαγγελματίες του κλάδου παρακολουθούν τις εξελίξεις, χωρίς να έχουν αποφασί- σει ακόμη τη συμμετοχή τους στο «καλάθι του νοικοκυριού». Το μέτρο της κυβέρνησης Το «καλάθι του νοικοκυριού» εγκαινιάστηκε επίσημα στα ελληνικά σούπερ μάρκετ στις 2 Νοεμβρίου, με μια σειρά από προϊόντα να φέρουν ειδική σήμανση, με την οποία και αναδεικνύεται η χαμηλότερη τιμή τους. Του Βάιου Τασούλα Το νέο μέτρο και πώς επηρεάζει τα μίνι μάρκετ Το καλάθι του νοικοκυριού
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=