Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 43

ειδήσεις 14 Απολογισμός και νέοι στόχοι από την Αντ. Βεζύρογλου & ΣΙΑ ΕΕ Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η 2η συνάντηση συνεργατών της εταιρείας Αντ. Βεζύρογλου & ΣΙΑ ΕΕ με επιχειρήσεις που δραστηριο- ποιούνται στον κλάδο του food service (B2B). Εκπροσωπήθηκαν όλες οι συνεργαζόμενες εταιρείες τόσο από τη Θεσσαλονίκη όσο και από την Αθήνα και την Κέρκυρα. Η ημερίδα πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στην Αλεξάν- δρεια Ημαθίας και είχε ενημερωτικό χαρακτήρα για όλες τις διαδικασίες παραγωγής και τυποποίησης. Οι προσκεκλημένοι επισκέφθηκαν και ξεναγήθηκαν στις εγκαταστά- σεις τυποποίησης, ακολουθώντας τη γραμμική ανάπτυξη των λειτουργιών της εταιρείας. Στη συνέχεια, υπήρξε αναλυτική ενημέ- ρωση από τους προϊσταμένους όλων των τμημάτων για τη στρατηγική που εφαρμόζεται, τις τάσεις που θα κυριαρχήσουν τα επόμενα χρόνια, την περιβαλλοντική πολιτική και τους στόχους σε ό,τι αφορά τη GREEN DEAL πολιτική. Την ημερίδα πλαισίωσε με εκπρόσωπό της η εταιρεία syngenta, στρατηγικός συνεργάτης της Αντ. Βεζύρογλου & ΣΙΑ ΕΕ, όπου παρουσίασε, μεταξύ άλλων, τις τάσεις σε θέματα που αφορούν τους σπόρους λαχανικών και τις εξελίξεις της τεχνολογίας που τους υποστηρίζουν. Η ημερίδα έκλεισε με τον απολογισμό της 5ετίας 2017-2021 αλλά και με τους στόχους και τη στρατηγική για το επόμενο διάστημα 2023- 2026, που παρουσίασε ο CEO της εταιρείας, κος Αντώνης Βεζύρογλου. Τα highlights της παρουσίασης ήταν τα εξής: • Υπήρξε μείωση των αζωτούχων λιπασμάτων -25% το διάστημα 2020-2022. • To baby σπανάκι που παράγεται από το 2020 είναι μηδενικών υπο- λειμμάτων φυτοπροστατευτικών προϊόντων. • Γίνονται 350 αναλύσεις όλο τον χρόνο. • Καταγράφεται στροφή των καταναλωτών στα baby leaves. • Ο στόχος πωλήσεων είναι το +50% μέχρι το 2026. • Επενδύσεις 6.000.000 ευρώ έως το 2026 στην ανάπτυξη της αγροτι- κής παραγωγής. • Νέα θερμοκήπια (από 130 στρ. σε 230 στρ.) και αύξηση της θερμοκη- πιακής παραγωγικής δυνατότητας +75%. • Ανάπτυξη τεχνολογιών Agro 4.0 • Επενδύσεις στην πράσινη και στην κυκλική οικονομία • Ψηφιακός μετασχηματισμός της εταιρείας GO Retail on Cloud: Λύση Ταμείου από τη SoftOne Η SoftOne, πρωτοπόρος στην αγορά επιχειρηματι- κού λογισμικού και cloud εφαρμογών, παρουσίασε την καινοτόμο λύση ταμείου λιανικής πώλησης GO Retail on Cloud. Πρόκειται για μια εξειδικευμένη cloud λύση, σχεδιασμένη για τις ανάγκες της μικρής λιανικής, που αξιοποιεί επώνυμο εξο- πλισμό, απαλλάσσοντας τα καταστήματα από την πολυπλοκότητα και τους περιορισμούς που συνε- πάγεται η χρήση παραδοσιακών ταμειακών και φορολογικών μηχανισμών. Με τη λύση GO Retail on Cloud, η έκδοση αποδεί- ξεων και τιμολογίων γίνεται εύκολα, γρήγορα και με απόλυτη ασφάλεια. Παράλληλα, το GO Retail on Cloud αξιοποιεί την Πιστοποιημένη Υπηρε- σία Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης EINVOICING, και αποστέλλει εντελώς αυτοματοποιημένα όλα τα εκδιδόμενα παραστατικά προς την πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ, απαλλάσσοντας πρακτικά τα καταστήματα από την ανάγκη χρήσης φορολογικών μηχανισμών αλλά και από τις χρονοβόρες διαδικα- σίες καταχώρισης αποδείξεων. Το GO Retail on Cloud αποτελεί την πιο ολοκλη- ρωμένη λύση της αγοράς, καθώς διατίθεται με πιστοποιημένο εξοπλισμό εταιρειών, όπως η SAMSUNG, διασφαλίζοντας έτσι την απρόσκοπτη και απόλυτα ασφαλή λειτουργία της 24/7. Παράλ- ληλα, η λύση προσφέρει πλήθος δυνατοτήτων, όπως πολλαπλούς τρόπους πληρωμής, πολλα- πλά ταμεία και χρήστες, διαχείριση προϊόντων και ειδών αποθήκης, σύνδεση με το Skroutz marketplace για αυτόματη λήψη παραγγελιών, παρακολούθηση βαρδιολογίου και πληροφόρηση για τα στοιχεία ΦΠΑ, υποστηρίζοντας ταυτόχρονα και offline λειτουργία σε περίπτωση απώλειας σύνδεσης του Internet. Αξίζει να σημειωθεί ότι το GO Retail on Cloud αξιοποιεί τη βάση των 10.000 και πλέον barcodes ειδών λιανικής της SoftOne, επιτρέποντας την εισαγωγή προϊόντων στο σύστημα εντελώς αυτοματοποιημένα, με μία απλή σάρωση του barcode.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=