Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 43

10 ειδήσεις Η Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης υπέ- γραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας, μια πρωτοβουλία του ΚΕΑΝ (Κύτταρο Εναλ- λακτικών Αναζητήσεων Νεών) και του Diversity Charter Ελλάδας. Με την υπο- γραφή της Χάρτας Διαφορετικότητας, η Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης επικυρώ- νει τη δέσμευσή της για τη διατήρηση ενός εργασιακού περιβάλλοντος με ίσες ευκαιρίες για όλους, χωρίς αποκλει- σμούς, στην κατεύθυνση της αποδοχής της διαφορετικότητας και της ένταξης όλων των ανθρώπων στο ευρύτερο κοι- νωνικό σύνολο. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης, κ. Τζώρτζης Κανακάρης, που υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας, δήλωσε: «Στην Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που παρέχουμε στους ανθρώπους μας ένα εργασιακό περιβάλλον αποδοχής της διαφορετικότητας και παροχής ίσων ευκαιριών, ανεξαρτήτως φύλου, πεποιθήσεων, θρησκευτικού ή σεξουαλικού προσανατολισμού. Η υπογραφή της Χάρτας Διαφορετικότητας έρχεται να επικυρώσει μια ισχυρή δέσμευση, που όλοι εμείς στην ΕΖΑ τηρούμε με συνέπεια και συνέχεια εδώ και πολλά χρόνια και που μας αντιπροσωπεύει σε κάθε μας ενέργεια». Η Χάρτα Διαφορετικότητας, πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την προώ- θηση της Διαφορετικότητας στις επιχειρήσεις, ιδρύθηκε στην Ελλάδα το 2019. Η Ελλάδα έγινε η 23η χώρα όπου υπεγράφη η Χάρτα. Στόχος της είναι να λειτουργήσει ως μέσο δέσμευσης για την εφαρμογή της ισότητας των ίσων ευκαι- ριών και της διαφορετικότητας σε κάθε εργασιακό περιβάλλον. Στη χώρα μας, η Χάρτα Διαφορετικότητας υλοποιείται από το ΚΕΑΝ -Κύτταρο Εναλλακτικών Αναζη- τήσεων Νέων. Τα σούπερ μάρκετ προσφέρουν τα data τους στους προμηθευτές Τα data των καταναλωτών αποτελούν πολύ σημαντικά στοιχεία για την κατανόηση της αγοράς και τις πωλή- σεις ενός καταστήματος, γεγονός στο οποίο θα πρέπει να εστιάσουν και τα καταστήματα της μικρής λιανικής για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους στο μέγιστο βαθμό. Η αύξηση των ηλεκτρονικών πωλή- σεων έχει κάνει ακόμη πιο εύκολη τη διαδικασία όμως και για τα σούπερ μάρκετ, με δύο μεγάλες «αλυσίδες» να αποφασίζουν να μοιραστούν τα δικά τους data με τους προμηθευτές τους. Σε μία πρωτοβουλία ενίσχυσης της εμπιστοσύνης λοιπόν, μέσω μεγαλύτερης διαφάνειας, οι Λιανέμποροι ΑΒ και My market αποφάσισαν να δώσουν πρό- σβαση στα συναλλακτικά δεδομένα των ηλεκτρονικών καταστημάτων τους στους Προμηθευτές τους, με στόχο τη δημιουργία αξίας για τους καταναλωτές και τον κλάδο: Συγκεκριμένα, οι Προμηθευτές θα έχουν πλέον πρόσβαση μεταξύ άλλων στις παρακάτω πληροφορίες: • Πωλήσεις: τεμαχιακά, αξιακά, μερίδια αγοράς. • Μετρικές Ηλ. Εμπορίου: όπως Δείκτης Μετατροπής Ενδιαφέροντος (pageview) σε Αγορά (add-to-basket). • Στατιστικά Ημέρας - Ώρας: ποιες ημέρες και ώρες επακριβώς αγοράζουν οι καταναλωτές online ανά κατηγορία και κωδικό. • Μετρικές Customer Journeys: ποια είναι η πρόθεση αγοράς των καταναλωτών βάσει της αναζήτησης στα e-shops των λιανεμπόρων. • Μετρικές Διαφημιστικών Ενεργειών: τι απόδοση έχει η κάθε διαφημιστική ενέργεια των Προμηθευτών στα e-shops των λιανεμπόρων. Τα παραπάνω δεδομένα είναι ήδη διαθέσιμα προς όλους τους Προμηθευτές (μεγάλες ή μικρές εταιρείες, εγχώριους και διεθνείς ομίλους) των παραπάνω αλυσίδων μέσω εμπορικής συμφωνίας. Μέλος του Diversity Charter Greece η ΕΖΑ Το Cream cheese KOLIOS είναι ένα τυρί κρέμα μερικώς αποβουτυρωμένο, με φρέσκια γεύση και απαλή κρεμώδη υφή. Παράγεται από παστεριωμένο αγελαδινό γάλα και είναι ιδα- νικό για επάλειψη σε ψωμί και σάντουιτς, καθώς και στη μαγειρική για γλυκές ή αλμυρές συνταγές. Η γεύση και η ποιότητα του Cream cheese KOLIOS απέσπασαν δύο αστέρια και το Βρα- βείο Ανώτερης Γεύσης από το International Taste Institute στις Βρυξέλλες. Cream cheese KOLIOS με βραβείο ανώτερης γεύσης

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=