Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 42

Η μεγάλη ζήτηση των τελευταίων χρόνων είναι αρκετά εύκολο να εξηγηθεί, καθώς αφενός το «λου- κέτο» στα σχολεία περιόρισε τα παιδιά εντός οικίας, με αποτέλεσμα να αναζητηθούν τρόποι δημιουργικής απασχόλησης, αφετέρου ακόμα και οι ενήλικες επέν- δυσαν σε επιτραπέζια και άλλα είδη, για να περνούν ευχάριστα την ώρα τους με τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας. Παρά το γεγονός ότι μετά το πέρας των lockdown ο κλάδος επέστρεψε σταδιακά σε επίπεδα προ παν- δημίας, παρουσιάζει ακόμα μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης. Τα παιχνίδια είναι προϊόντα που συνδέονται στενά με την ανάπτυξη των δεξιοτήτων των παιδιών, τη στιγμή που οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην κατηγορία δε σταματούν να λανσάρουν κωδικούς για κάθε ηλικία και ανάγκη. Κι ενώ το μεγαλύτερο μέρος των αγορών πραγματο- ποιείται σε μεγάλα καταστήματα παιχνιδιών, όπως το Jumbo ή ο Μουστάκας, τα τελευταία χρόνια πολλά σού- περ και μίνι μάρκετ επενδύουν στα παιχνίδια, δίνοντας την εύκολη λύση σε γονείς με μικρά παιδιά, που δεν έχουν χρόνο να επισκεφτούν κάποιο μεγάλο κατά- στημα. Επιστρέφουν τα παραδοσιακά παιχνίδια Η πλειονότητα των παιχνιδιών που φιλοξενείται στα ράφια των καταστημάτων απευθύνεται σε παι- διά προσχολικής και σχολικής ηλικίας. Παρά το γεγονός ότι η νεό- τερη γενιά αναπτύσσεται σε ένα περιβάλλον όπου η τεχνολογία και τα videogames κυριαρ- χούν, τα τελευταία χρόνια αυξημένη ζήτηση παρουσιά- ζουν κωδικοί που εμπνέονται από παιχνίδια προηγούμε- νων δεκαετιών και κυριαρχούσαν την περίοδο που οι millennials ήταν παιδιά. Οι επαγγελματίες της μικρής λιανι- κής θα μπορούσαν να ενσωματώσουν στην γκάμα τους παι- χνίδια όπως τα παραδοσιακά τρενάκια, τα Transformers του ’90, τα LEGO, την Barbie ή τα Pokemon, αφού η μόδα κάνει… κύκλους και στην κατηγορία των παιχνιδιών. Ένα σημαντικό ποσοστό των νεότερων γονέων επιθυμούν τα παιδιά τους να συνηθίσουν στο πιο φυσικό παιχνίδι, αποφεύγοντας τη χρήση των τεχνολογικών μέσων. Όπως δείχνουν τα στοιχεία της αγοράς, τα ψηφιακά παιχνίδια δεν είναι… μονόδρομος για τα παιδιά ούτε για τους ενήλικες μέχρι 29 ετών, που αγοράζουν επίσης παιχνίδια για τις βρα- διές που περνούν με την παρέα τους. Όπως και να έχει όμως, ο επαγ- γελματίας του μίνι μάρκετ είναι προτιμότερο να ενσωματώνει στο κατάστημά του φθηνότε- ρες επιλογές και όχι πολύ ακριβούς κωδικούς που θα του μείνουν για μεγάλο χρο- νικό διάστημα απούλητοι στο ράφι. Το μεγαλύτερο ποσοστό του αγοραστικού κοινού επισκέ- πτεται τα μεγάλα καταστήματα για αγορές ακριβών παιχνιδιών, όμως αγοράζει για τα παιδιά του οικονομικά παιχνίδια όταν επισκέπτεται το μίνι μάρκετ για τις καθημερινές αγορές. Σταθερή αξία οι τυχερές σακούλες Οι τυχερές σακούλες είναι μια ασφαλής επιλογή για τον επαγγελματία της μικρής λιανικής, αφού αποτελούν μια κατηγορία παιχνιδιών που γίνεται σημείο αναφοράς για τα παιδιά σε κάθε γειτονιά. Το κόστος τους είναι χαμηλό, καθιστώντας τις εύκολη αγορά για τους γονείς, ενθουσιάζουν τα παιδιά και προ- σφέρουν μεγάλο περιθώριο κέρδους στα μίνι μάρκετ. Τα παραδοσιακά τρενάκια, τα Transformers του ’90, τα LEGO, η Barbie και τα Pokemon, έχουν επανέλθει στη... μόδα των παιχνιδιών. ΠαιXNIΔΙΑ Αφιέρωμα 69 Τα οικονομικά παιχνίδια είναι πιο εύκολα στην πώληση, στο κανάλι της μικρης λιανικής.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=