Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 23

92 Της Ελένης Σαραντάκη Ιδιαιτέρως κινητικοί ως προς τις αγορές τους εμφανίζονται οι Έλληνες καταναλωτές, σύμφωνα με τα ευρήματα πρόσφατης έρευνας του ΙΕΛΚΑ. Και μπορεί, όσον αφορά τα τρόφιμα, οι αλυσίδες των σουπερμάρκετ να επιλέγονται ως κύριο κανάλι αγορών, λόγω εξοικονόμησης χρόνου και χρημάτων, ποικιλίας προϊόντων κι άμεσης εξυπηρέτησης, παρ’ όλα αυτά τα μίνι μάρκετ φαίνεται να αποτελούν σταθερή επιλογή για ένα σημαντικό ποσοστό του κοινού. Παρά τον σκληρό ανταγωνισμό που αντιμετωπίζει καθημερινά ο επαγγελματίας, οι καταναλωτές φαίνεται να επισκέπτονται αρκετές φορές την εβδομάδα τα σημεία της μικρής λιανικής. Καθημερινές αγορές για το 18% των Ελλήνων katanαλωτεσ μίνι μάρκετ

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=