Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 19
39 ρεπορτάζ Κερδίζει την αγορά το IQOS της Παπαστράτος Με την αγορά του ηλεκτρονικού τσιγάρου να «ανθεί» στην Ελλάδα, η Παπαστράτος έχει καταφέρει να κερδί- σει ένα σημαντικό μερίδιο αγοράς, με πάνω από 100.000 καταναλωτές να έχουν δοκιμάσει τις θερμαινό- μενες ράβδους IQOS, που έχει λανσάρει τα τελευταία χρόνια η εταιρεία. Ο διεθνής Όμιλος της Philip Morris International μάλιστα οδήγησε την ελληνική θυγατρική της στην αποκλειστική ενασχόληση με το νέο αυτό προ- ϊόν ατμίσματος, το οποίο και φαίνεται να έχει πολύ μεγάλη «δυναμική» και στο εξωτερικό. Η Παπαστράτος είχε ξεκινήσει ήδη την εμπορική παρα- γωγή των θερμαινόμενων ράβδων καπνού HEETS για το IQOS στο εργοστάσιό της στον Ασπρόπυργο, όμως από τον περασμένο Απρίλιο, έβαλε οριστικό τέλος στην παραγωγή καπνικών προϊόντων, εστιάζοντας στην παραγωγή του νέου προϊόντος, μετά και από σχετική επένδυση ύψους 300 εκατ. ευρώ. Αυτή περιλαμβάνει την πλήρη μετατροπή του εργοστασίου, την κατασκευή 3 νέων κτηρίων στις εγκαταστάσεις της, συνολικής επιφά- νειας 15.000 τ.μ., την εγκατάσταση 2 νέων γραμμών επεξεργασίας καπνού και 10 νέων γραμμών παραγωγής θερμαινόμενων ράβδων καπνού, καθώς και τη δημι- ουργία 400 άμεσων θέσεων εργασίας. Έτσι, η Παπαστράτος εκτιμάται ότι θα παράγει ετησίως 20 δισ. θερμαινόμενες ράβδους καπνού, οι οποίες θα εξάγονται σε αγορές της Ευρώπης και της Ασίας, πλην της πώλησής τους και στη χώρα μας. «Έρχεται» και η νέα γενιά IQOS 3 Η Philip Morris International (PMI) μάλιστα φαίνεται να έχει θέσει ως προτεραιότητα την ανάπτυξη του IQOS σε όλο τον κόσμο και πρό- σφατα παρουσίασε και τις νέες εκδόσεις του προϊόντος θερμαινόμε- νου καπνού. Πρόκειται για το νέο IQOS 3 και το IQOS 3 MULTI, τα οποία σύμφωνα με την εταιρεία έχουν κατα- σκευαστεί λαμβάνοντας υπόψη τις παρατηρήσεις καταναλωτών, έχουν βελτιώσεις στον σχεδιασμό και την εμπειρία του χρήστη, ενώ διατηρούν τη γεύση, τα αισθη- τηριακά χαρακτηριστικά και το τελετουργικό που αποτελούν την υπογραφή του, με βάση αυστηρή επιστη- μονική τεκμηρίωση. ΒΑΤ: Με νέο προϊόν στη «μάχη» του ηλεκτρονικού τσιγάρου Στη «μάχη» του ηλεκτρονικού τσιγάρου, με ένα προϊόν ανταγωνιστικό στο IQOS της Παπαστράτος, έχει εισέλθει ένας ακόμη κολοσσός της αγοράς, η British American Tobacco (BAT). Πρόκειται για το καινοτόμο προϊόν θερμαινόμενου καπνού glo, για το οποίο η εταιρεία έχει επιλέξει την Ελλάδα και την ελληνική αγορά, ως μία από τις πρώτες παγκοσμίως που θα διαθέσει ολόκληρη τη γκάμα των προϊόντων επόμενης γενιάς του ομίλου. Το glo σύμφωνα με την BAT, είναι προϊόν δυνητικά μει- ωμένου κινδύνου, με το αερόλυμα που σχηματίζεται από τη θέρμανση να παράγει μια φυσική γεύση καπνού, αντίστοιχη με αυτή του τσιγά- ρου, αλλά με περίπου 90%-95% λιγότερες τοξικές ουσίες σε σχέση με τον παραδοσιακό καπνό. Η συσκευή θερμαίνει ειδικά σχεδιασμένες ράβδους καπνού (NEO Sticks) χωρίς καύση. Η συσκευή glo είναι δια- θέσιμη προς το παρόν στην Ελλάδα μέσω των καταστημάτων και του e-shop της NOBACCO (nobacco.gr/glo) , ενώ οι ράβδοι καπνού που χρησιμοποιούνται στη συσκευή είναι διαθέσιμες και σε άλλα σημεία πώλησης. Όπως αναφέρθηκε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του νέου προϊόντος, μέσα κι από τις δυνατότητες που ανοίγονται από την ανάπτυξη στον τομέα αυτό, η British American Tobacco Hellas θα προχωρήσει σε επενδύ- σεις 150 εκατ. ευρώ τα επόμενα δύο χρόνια, ενισχύοντας τους Έλληνες λιανεμπόρους, προμηθευτές κι εργαζόμενους και παράλληλα επεκτείνοντας περαι- τέρω το Διεθνές Διαμετακομιστικό Κέντρο στον Πειραιά, το οποίο συνεχίζει να συμβάλλει στις αναπτυ- ξιακές προσπάθειες της χώρας. Το λανσάρισμα του glo αποτελεί σημαντική βάση για αυτή την επένδυση, καθώς το λανσάρισμα δημιουργεί αμέσως 100 νέες θέσεις εργασίας. Συνολικά, έως το 2019, πρόκειται να δημιουργηθούν περίπου 250 νέες θέσεις εργασίας. Από τον Απρίλιο η Παπαστράτος έβαλε οριστικό τέλος στην παραγωγή τσιγάρων, εστιάζοντας στο ΙQOS
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=