Greek Vegan 7

79 Ε ξίσου ανεπτυγμένος, σε σχέση με τα διάφορα σάιτ, όμως είναι και ο τομέας των εφαρμογών για τις έξυπνες συσκευές, όπερ σημαίνει κι- νητά τηλέφωνα και τάμπλετ. To HappyCow παρέχει πληροφοριακό υλικό για μαγαζιά εστίασης σε εκατόν ογδόντα χώρες και είναι διαθέσιμο για λειτουργικό σύστημα iOS και Android. To Vegan Amino είναι μια εφαρμογή που πιο πολύ μοιάζει με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Δημιουργείς προφίλ, ανεβάζεις συνταγές, ανταλλάσσεις συμβουλές, μπορείς να γνωρίσεις σημα- ντικές vegan προσωπικότητες αλλά και ευρύτερα να κοινωνικοποιηθείς ή να ενημερωθείς σχετικά με άλλες θεματικές, όπως το σινεμά, τη λογοτεχνία, τη ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα, το binge watching τηλεοπτικών σειρών από πλατφόρμες και πολλά άλλα. Το VegMenu εξειδικεύεται στην ιταλική γαστρονομία, παρέχει συμβουλές για τη σωστή εκτέλεση των συνταγών, ενώ δίνει και λύσεις σε θέμα- τα διατροφικής βιωσιμότητας, τo νέο πεδίο ακτιβισμού ειδικά για τους vegan. To Cruelty Cutter είναι ενημερωτική εφαρμογή για cruelty-free αγορές στον κόσμο της μόδας και της κοσμετολογίας. Το Oh She Glows είναι δημιούργημα της συγγραφέα των μπεστ σέλερ Angela Liddon (το οποίο μπορείτε να κατεβά- σετε για 1,99 ευρώ στις iOS συσκευές και για 2,49 ευρώ στις Android), όπου γίνεται παρουσίαση –μέσα σε άψογο οπτικά, ντιζαϊνάτο περιβάλλον– διάφορων συνταγών μαγειρικής. Επιπλέον, οι χρήστες έχουν πρόσβαση σε λεπτομερειακή πληροφόρηση για το ποια προϊόντα, φαινομενικά vegan, δεν ανήκουν σ’ αυτή την κατηγορία. Εφαρμογές Σ υνοψίζοντας, μπορούμε με μεγάλη ασφάλεια να πούμε ότι η νέα εποχή της vegan γαστρονομίας, φιλοσοφίας, ηθικής και στάσης ζωής έχει ανατείλει. Ο κόσμος της ενημέρωσης και των media εν γένει αντιλαμβάνεται τον άνεμο της αλλαγής και προσαρμό- ζεται. Δίνει χώρο και παρατηρεί τις εξελίξεις σαφέστατα και υπό το πρί- σμα της επιχειρηματικής δραστη- ριότητας. Οι πηγές πληροφόρησής μας, όπως γίνεται κατανοητό από τη σύνθεση αυτού του άρθρου, είναι πολλές, και οι περισσότερες αξιό- λογες. Ταυτόχρονα, όλη αυτή η δη- μιουργική ορμή μπορεί και να προ- τρέψει κάποιους να βρεθούν στο επίκεντρο και να δράσουν στους τομείς της δημιουργίας προϊόντων ή των μέσων πληροφόρησης. Βε- βαίως, κανένας μας δεν πρέπει να ξεχνά ότι ο βιγκανισμός έχει βαθιά τις ρίζες του στον ανθρωπισμό και ποτέ δεν πρέπει να γίνει προκάτ βι- ομηχανικό προϊόν, τοποθετημένο σε κάποιο ράφι. Είναι ένα φρέσκο υλι- κό, το οποίο ήρθε για να μας αφυ- πνίσει και να κάνει καλύτερη τη ζωή μας.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=