Fantastic! 2

Fantastic! 138 ΠΟΤΕ ΜΗ ΛΕΣ ΠΟΤΕ Όλα έδειχναν πως, σε ό,τι αφορά τη βιομηχανία του gaming, ο Ken και η Roberta Williams είχαν βγει οριστικά στη σύνταξη και τίποτα δεν επρόκειτο να τους «κουνήσει» ξανά. Ζούσαν έναν άνετο και πολυτελή βίο, έχοντας λύσει τα οικονομικά τους προβλήματα, ταξί- δευαν σε ολόκληρο τον κόσμο, τα παι- διά τους μεγάλωσαν, τι άλλο έμελλε να κάνουν; Κι όμως, το άτιμο το μικρόβιο φαίνεται πως συνέχισε να τους ταλα- νίζει... Έτσι, λοιπόν, τον Οκτώβριο του 2021, και ενώ η πανδημία τους εμποδίζει να ασχοληθούν με τα outdoor projects τους, οι δυο τους δημιουργούν μία ακό- μα εταιρεία, την Cygnus Entertainment, με τριάντα εργαζόμενους πλήρους απα- σχόλησης. Περηφανεύονται μάλιστα πως δε χρησιμοποίησαν καθόλου πό- ρους από το Kickstarter ή από τρίτες πηγές, παρά αποκλειστικά δικά τους εισοδήματα για τη χρηματοδότησή της. Σκοπός αυτής της εταιρείας; Να γυρί- σουν πίσω στο gaming παρελθόν τους, πιο πριν ακόμα και από τη Sierra! Μια ο εγκλεισμός εξαιτίας του κορωνοϊού, μια το γεγονός ότι ο Ken Williams θυμήθηκε τα παλιά γράφοντας την αυτοβιογρα- φία του, ε, δεν ήθελε και πολύ για να γίνει το «κακό»! Θυμάστε το Colossal Cave Adventure, το παιχνίδι που αποτέλεσε το έρεισμα για να ασχοληθούν επαγγελματικά με το gaming; Ε, λοιπόν, φαίνεται πως ούτε οι ίδιοι το έχουν ξεχάσει! Κι έτσι, περισ- σότερα από σαράντα χρόνια μετά, απο- φάσισαν να φτιάξουν μια τρισδιάστα- τη σύγχρονη εκδοχή του, το Colossal Cave 3D! Όπως γράφουν και οι ίδιοι στο launching announcement του: « Δεν αποφασίσαμε ακόμα αν θα αναπτύξουμε μελλοντικά και άλλα παιχνίδια μέσω της Cygnus Entertainment ή αν αυτό θα είναι η μοναδική μας προσπάθεια. Ο χρόνος θα δείξει ». Να ξεκαθαρίσουμε, αρχικά, πως πρό- κειται για reimagining του αυθεντικού τίτλου του 1975, σε μια ολοκαίνουρ- για immersive 3D VR εκδοχή. Η Roberta Williams ανέλαβε το έργο της προσαρ- μογής του Colossal Cave Adventure στον κόσμο του Virtual Reality αλλά και το να δώσει ζωή στους χαρακτήρες της περιπέτειας, ενώ ο Ken έμαθε να χει- ρίζεται την Unity 3D engine προκειμέ- νου να ηγηθεί του προγραμματιστικού team. Οι παίκτες θα εξερευνήσουν μια εκτεταμένη σπηλιά με θησαυρούς που περιμένουν να βρεθούν, συναντώντας στο διάβα τους, ανάμεσα στα άλλα, ένα troll, μια αρκούδα, ένα φίδι, εφτά νάνους και έναν πειρατή ενώ, φυσικά, πολλοί γρίφοι παρεμβάλλονται στην πορεία. Για όλα αυτά πλέον θα υπάρ- χουν σύγχρονα γραφικά, ενώ θα υπο- στηρίζονται συσκευές VR. Το Colossal Cave 3D θα κυκλοφορήσει για Windows, Nintendo Switch και Meta Quest 2. Η κυκλοφορία του αναμένεται προς τα τέλη της φετινής χρονιάς με τα μέ- χρι στιγμής δεδομένα, εννοείται δε πως θα σας ενημερώσουμε για οτιδήποτε νεότερο προκύψει. Το γεγονός ότι ο Ken και η Roberta Williams αποφάσι- σαν να δραστηριοποιηθούν ξανά στο gaming αυτόματα δημιουργεί μεγάλες προσδοκίες και ίσως χρειαστούν τελικά λίγο παραπάνω χρόνο για να τις δικαι- ώσουν. Όμως, όπως και να ’χει, η ουσία είναι πως ο Μάγος και η Πριγκίπισσα βρίσκονται και πάλι εδώ, ανάμεσά μας, κι ελπίζουμε ολόψυχα να παραμείνουν! BLAST FROM THE PAST Τα πρώτα adventures του Scott Adams κίνησαν την περιέργεια της Roberta Williams και αποτέλεσαν το έναυσμα για να ασχοληθεί με το genre. HINT BOOKS Μια πρωτοπορία της Sierra υπήρξε και αυτή των πε- ρίφημων Hint Books της, αρχικά με μαρκαδόρο και αργότερα με ένα μακρό- στενο κόκκινο screen, τα οποία χρησίμευαν ώστε να διαβάσεις τις απαντήσεις στις ερωτήσεις που είχες για κάποιο γρίφο, χωρίς όμως να πέσει το μάτι σου σε κάποιο επιπλέον spoiler που δε θα ήθελες να δια- βάσεις.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=