Fantastic! 2
προχωρημένα εργαλεία, όπως μια τα- μπλέτα γραφικών ονόματι VersaWriter, που κόστιζε 300 δολάρια! Στις 5 Μαΐου 1980 το Mystery House κυκλοφόρησε με πάνω από 100 ασπρόμαυρες εικό- νες (που χαρακτηρίζονταν Hi-Res!) και με μηχανή που καταλάβαινε περισσό- τερες από 300 εντολές. Το είδος των graphic adventures μόλις είχε γεννηθεί και επρόκειτο να μεγαλώσει κι άλλο στα χέρια των γονιών του… ON-LINE SYSTEMS Η πρώτη έκδοση του Mystery House πλησίασε τα 15.000 αντίτυπα σε πω- λήσεις, φέρνοντας κέρδη 167.000 δο- λαρίων, τα οποία αντιστοιχούσαν σε 550.000 σημερινά δολάρια (το 1982 επανεκδόθηκε και έφτασε τα 80.000 κομμάτια παγκοσμίως), και η επιτυχία του πυροδότησε σημαντικές εξελίξεις για την οικογένεια Williams. Η πρώτη εταιρεία που έφτιαξαν ήταν η On-Line Systems, η οποία ήταν και αυτή μέσω της οποίας το ζεύγος κυκλο- φόρησε τους πρώτους του τίτλους. Το The Wizard and the Princess, το δεύτερο παιχνίδι της Roberta γραμμένο σε κώδι- κα του Ken, προχώρησε την τεχνολογία ένα βήμα παραπέρα, ενσωματώνοντας αυτή τη φορά και χρώματα! Ακολούθη- σαν κι άλλοι τίτλοι, τόσο της Roberta όσο και τρίτων δημιουργών, που εί- χαν να επιδείξουν ενδιαφέρουσες ιδέες. Η On-Line Systems γινόταν ολοένα και πιο γνωστή και καθιερωνόταν στο χώρο του gaming, βγάζοντας ακόμα και action games όπως το Crossfire, ένα απλό αλλά εθιστικό παιχνιδά- κι που γνώρισε αρκετά updates, ή το Jawbreaker, μία έκδοση του Pac-Man με χαμογελαστά προσωπάκια αντί για φα- ντασματάκια και πλάσματα σαν δόντια που τα κυνηγούσαν μέσα στις πίστες. Η Atari μήνυσε την On-Line Systems για παραβίαση copyright λόγω της ομοιότη- τας με το Pac-Man, ωστόσο η εταιρεία των Williams κέρδισε την υπόθεση στα δικαστήρια ενάντια σε έναν κολοσσό της εποχής. Το 1981 ο Ken Williams αποφάσισε να κυκλοφορήσει μέσω της On-Line Systems το Softporn Adventure, ένα text adventure του προγραμματιστή Chuck Benton, το οποίο είχε κάπως πιο «ενήλικες» περιγραφές και τοποθεσί- ες, χωρίς ωστόσο να ήταν αυτό που θα χαρακτηρίζαμε «αυστηρώς ακατάλ- ληλο», αφού το μόνο “porn” που είχε ήταν ουσιαστικά αυτό στον τίτλο του. Η ιδέα άρεσε στον Ken και σκεφτόταν πώς θα μπορούσε να το προωθήσει κα- λύτερα, έχοντας το αρχικό μειονέκτημα πως με την κυκλοφορία του θα έκανε τεχνολογικά ένα βήμα πίσω, αφού το παιχνίδι είχε μόνο κείμενο και καθόλου γραφικά. Εκεί σκέφτηκε την ιδέα να βά- λει στο εξώφυλλο του παιχνιδιού μια σέξι φωτογραφία με ημίγυμνες κυρίες. Η ιδέα του έγινε πράξη και το Softporn κυκλοφόρησε με εξώφυλλο την ίδια τη Roberta και δύο συζύγους στελεχών της Το ζεύγος σε πρόσφατη Game Developers conference. Fantastic! 133 KEN & ROBERTA WILLIAMS COLOSSAL CAVE 3D Το λογότυπο της Cygnus Entertainment και του Colossal Cave 3D, καθώς και ορισμένα πρώτα screenshots από το παιχνίδι.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=