Fantastic! 1
θεματική ιδέα, από αυτές για τις οποίες θα θυμόμαστε για πάντα το παιχνίδι! Σύντομα ανακαλύπτετε πως το νησί στοιχειώνεται από το φάντασμα του διαβόητου πειρατή LeChuck, που μάλι- στα απαγάγει και την κυβερνήτρια του νησιού, την οποία έχετε ερωτευτεί, αλλά και ο ίδιος ο LeChuck τη θέλει για γυναί- κα του! Φυσικά, θα χρειαστεί να μπείτε σε αρκετούς μπελάδες για να καταφέρε- τε να σώσετε την αγαπημένη σας, όπως για παράδειγμα να ταξιδέψετε στην κό- λαση με οδηγό σας μια ζωντανή νεκρο- κεφαλή ή να βρείτε πλοίο και πλήρωμα για να μπορέσετε να πάτε στο νησί που όλοι οι πειρατές τρέμουν ακόμα και στο άκουσμα του ονόματός του, το μυστηρι- ώδες Monkey Island! Θα πρέπει να αντι- μετωπίσετε μια ανταρσία στο πλοίο σας, να πείσετε φυτοφάγους κανίβαλους (!) να συνδράμουν στο σκοπό σας και, φυ- σικά, να νικήσετε τον τρομερό LeChuck και το νεκροζώντανο πλήρωμά του... MONKEY ISLAND 2: LECHUCK’S REVENGE Το 1991 κυκλοφόρησε η συνέχεια του Monkey Island, με τίτλο Monkey Island 2: LeChuck’s Revenge, με την ίδια development team, δηλαδή τον Ron Gilbert ως lead designer και τους Tim Schafer και Dave Grossman να συ- μπληρώνουν το team. Αν και οι κριτικοί αποθέωσαν το παιχνίδι, δε γνώρισε την αναμενόμενη εμπορική επιτυχία. Αφού, λοιπόν, στο πρώτο παιχνίδι καταφέρατε να νικήσετε το φάντασμα του πειρατή LeChuck και να σώσετε από τα χέρια του την αγαπημένη σας κυβερ- νήτρια του Melee Island, Elaine Marley, έχουν περάσει πλέον αρκετοί μήνες και αναζητείτε το θρυλικό θησαυρό “Big Whoop”. Το κυνήγι του θησαυρού σας φέρνει στο Scabb Island, όπου πολλοί «συνάδελφοι» διαδίδουν πως αυτοί ήταν που εξόντωσαν τον LeChuck και όχι εσείς. Ο αρχιπειρατής Largo είναι αυτός που κυριαρχεί εκεί, ένας φοβερός λήσταρχος που δεν αφήνει μάλιστα κα- νένα πλοίο να φύγει από το νησί αν δεν το θέλει ο ίδιος! Όπως αντιλαμβάνεστε, θα ληστέψει κι εσάς, απογυμνώνοντάς σας από τα πλούτη που μαζέψατε και πρέπει πλέον να τον νικήσετε για να καταφέρετε να διαφύγετε από το νησί και να συνεχίσετε το ταξίδι σας για την αναζήτηση του Big Whoop. Μη διαβάσετε την επόμενη παράγρα- φο αν δε θέλετε να βρεθείτε μπροστά σε ένα μεγάλο spoiler, το οποίο όμως είναι απαραίτητο να κάνουμε εδώ, επειδή το νέο παιχνίδι της σειράς ξεκινά ύστερα από αυτό το σεναριακό σημείο, παρα- κάμπτοντας σε ένα βαθμό τα επόμενα παιχνίδια: Αφού μαζέψετε τα τμήματα ενός χάρ- τη που δείχνει την τοποθεσία όπου βρίσκεται ο θησαυρός, θα διαπιστώ- σετε πως η αναζήτησή σας θα σας οδηγήσει στο νησί όπου κρύβεται ο LeChuck, ο οποίος αναγεννήθηκε ως ζόμπι. Τελικά κατα- φέρνετε να νικήσετε τη νέμεσή σας μέσα σε σκοτεινά τούνελ χρησι- μοποιώντας μια κούκλα βουντού. Καθώς όμως ο LeChuck πεθαίνει, σας ικε- τεύει να πλησιάσετε ώστε να βγάλει τη μάσκα του και να αποκαλύψει τον πραγ- ματικό του εαυτό. Όντως το πράττει, αποκαλύπτοντας πως ο πειρατής-ζό- μπι δεν είναι άλλος από τον Chuckie, τον ανατριχιαστικό μεγάλο αδερφό σας. Ένας εργάτης σας λέει πως «δεν πρέ- πει να είστε εδώ» και ξαφνικά εμφα- νίζεστε με σουρεαλιστικό τρόπο πλέ- ον στην οθόνη ως μικρά παιδιά που βγαίνουν από τα σκοτεινά τούνελ στα οποία βρίσκονταν, και βλέπουμε πως στην πραγματικότητα ήσασταν σε ένα ψυχαγωγικό πάρκο, με τους γονείς σας να λένε πως έστειλαν τον Chuckie να φέρει πίσω τον Guybrush επειδή είχε απομακρυνθεί και φοβούνταν μήπως χαθεί. Καθώς όμως η ευτυχισμένη οι- κογένεια απομακρύνεται, ο Chuckie/ LeChuck στρέφεται προς την κάμερα και βλέπουμε ένα αστραφτερό κόκκι- νο φως στα μάτια του, ως δείγμα πως κάποιο σκοτεινό ξόρκι έχει πιθανώς ενεργοποιηθεί. Cliffhanger, λοιπόν, στο φινάλε του Monkey Island 2 και κανείς δεν ξέρει τι έχει πραγματικά συμβεί! THE CURSE OF MONKEY ISLAND Έξι χρόνια μετά το Le Chuck’s Revenge, το 1997, με τα CD-ROMs πλέ- ον να έχουν αντικαταστήσει τις παρα- δοσιακές δισκέτες, η LucasArts βγάζει στην κυκλοφορία ακόμα ένα Monkey Island, αυτή τη φορά όμως χωρίς τη δημιουργική ομάδα των δύο προ- ηγουμένων adventures, η οποία έχει στο μεταξύ αποχωρήσει, δίνοντας τη θέση της στους designers Larry Ahem και Jonathan Ackley. Μάλιστα, ο Ron Gilbert, σε συνέντευξη που είχε δώ- σει τότε, είχε εκφράσει τη δυσφορία του για το γεγονός ότι κανείς από τη LucasArts δεν ήρθε σε επαφή μαζί του όταν σχεδίαζαν το παιχνίδι για να μά- Από την εισαγωγή του Monkey Island 2: LeChuck’s Revenge. Fantastic! 95 MONKEY ISLAND SERIES
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=