Fantastic! 1

Fantastic! 126 Intellect του. Στην αρχή του παιχνι- διού και στο τέλος κάθε γύρου μας, γεμίζουμε το χέρι μας, αν έχει λιγότε- ρες κάρτες από το Intellect, ώστε να έχουμε τόσες κάρτες όσο είναι αυτός ο αριθμός. Αν έχουμε περισσότερες τις κρατάμε και συνεχίζουμε, χωρίς maximum hand size. Όταν είναι η σειρά μας να παίξουμε, έχουμε δικαίωμα να κάνουμε ένα μόνο action, ή, όπως λέμε στο Flesh & Blood, να ξοδέψουμε 1 Action Point. Όμως, πολλά actions στο παιχνίδι έχουν το κείμενο “Go Again”. Κάθε εμφάνιση αυ- τού του κειμένου μας δίνει 1 επιπλέον Action Point μέχρι το τέλος του γύρου μας, οπότε, αν έχουμε τέτοιες κάρτες, τα διαθέσιμα actions μας θα αυξη- θούν αντίστοιχα. Αν μας περισσέψουν action points στο τέλος του γύρου μας, φυσικά τα χάνουμε. Κάθε action που μπορούμε να κά- νουμε θα προέρχεται συνήθως είτε από κάρτα στο χέρι μας, είτε από τον ήρωα, είτε από το όπλο μας. Δεν εί- ναι όμως όλα τα actions δωρεάν. Τις περισσότερες φορές θα χρειαστεί να πληρώσουμε το resource cost, το οποίο είναι ένας αριθμός μέσα σε έναν κόκκινο κύκλο πά- νω δεξιά στις κάρτες που έχουμε στο χέρι, ή ένα αντίστοιχο σύμβολο στις κάρτες που έχουμε στην Arena (την playing area). Το κόστος το πληρώνου- με από άλλες κάρτες, μόνο που αυτή τη φο- ρά δεν τις παίζουμε για τα actions τους, αλλά τις τοποθετούμε στη ζώνη του Pitch και παίρνουμε τα resources τους (διαρ- κούν ως το τέλος του γύρου), τα οποία είναι οι μικροί κόκκινοι κύκλοι στο ει- κονίδιο πάνω αριστερά. Κάθε κάρτα δίνει 1, 2 ή 3 resources για να τα ξοδέ- ψουμε και αντίστοιχα έχει στο πάνω μέρος της ως reference μια κόκκινη, κίτρινη ή μπλε γραμμή. Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΜΑΧΗΣ Όταν μια κάρτα που παίζουμε γρά- φει στο κάτω μέρος της τις λέξεις Action – Attack τότε έχουμε εξαπολύ- σει μία επίθεση. Η δύναμη της επίθε- σης και το damage που κάνουμε είναι ίσα με τον αριθμό κάτω αριστερά στην κάρτα, δίπλα στο εικονίδιο που δεί- χνει ένα δόρυ. Προσοχή γιατί τα όπλα μας και διάφορες άλλες κάρτες είναι πιθανό να αυξήσουν τη δύναμη της επίθεσής μας. Τοποθετούμε τις κάρ- τες που συμμετείχαν στην επίθεση στο Combat Chain, την περιοχή στο πάνω μέρος της πλευράς μας στο τραπέζι. Αντίστοιχα στη δική του τέτοια πλευρά θα τοποθετήσει ο αμυνόμενος τις δικές του κάρτες. Ήρθε τώρα η σειρά του αντιπάλου μας να αμυνθεί. Μπορεί να παίξει όσες κάρτες θέλει με το συμβολάκι της ασπί- δας κάτω δεξιά και ένα νούμερο ακρι- βώς δίπλα, που δείχνει την αμυντική δύναμη της κάρτας. Μάλιστα, αυτό γί- νεται δωρεάν, χωρίς ο αμυνόμενος να πληρώσει resource points για αυτές τις κάρτες. Προτού ολοκληρωθεί η μάχη, υπάρ- χει ένα χρονικό παράθυρο κατά το οποίο ο επιτιθέμενος και ο αμυνόμε- Ο ήρωάς μας αποτελεί βασικό στοιχείο του deck μας, αφού με αυτόν ξεκινάμε το παιχνίδι και το deck μας πρέπει να είναι κατασκευασμένο με αυτόν ως βάση. Στο Flesh & Blood υπάρχουν αρκετά keywords, τα οποία εμπλουτίζονται με κάθε νέο σετ. Ας δούμε κάποια από αυτά: Auras/Items: Μένουν στην Arena αφότου παιχτούν. Αναγράφουν πότε κατα- στρέφονται και ποιο είναι το ongoing effect ή το action που δίνουν. Instants: Μπορούν να παιχτούν οποιαδήποτε στιγμή, ακόμα και στο γύρο του αντιπάλου, χωρίς κόστος σε Action points. Crush: Η κάρτα παράγει extra effect αν κάνει 4 ή περισσότερο damage. Combo: Συνήθως αυτό το keyword εμφανίζεται στις Ninja cards και δείχνει πως η κάρτα παίρνει bonus αν παιχτεί ύστερα από μία άλλη (που αναγράφεται). Dominate: Αν μια επίθεση έχει αυτό το keyword, ο αμυνόμενος μπορεί να αμυνθεί μονάχα με μία κάρτα. ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΗΣΙΜΑ KEYWORDS ARENA

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=